Tuesday 12 July 2011

Bosan duduk kat matriks

serius aku bosan gila duduk kat matriks ni…
antara faktor2 kebosanan aku adalah seperti berikut:
1)kene buat 3 report setiap minggu dan ini bermakna aku kene hantar 12 lab report setiap bulan termasuk biologi,chemistry and fizik..

2)aku failed quiz so aku kene masuk kelas Mentor Akademik(MEKA) yang mana menyebabkan aku setiap selasa balik lambat sejam dari budak2 lain..

3)quiz yang dilakukan setiap minggu menyebabkan aku kene study setiap hari yang mana aku ni bukan budak yg suka study Sad smile

4)kene bangun awal…(aku ingat bila da abis zaman sekolah menengah da xde dah trend bangun pagi dalam hidup aku,rupa2nya ada lagi..DAMN!)

5)kuliah amatlah membosankan..(cikgu semua x berjaya menarik perhatian aku untuk mendengar kuliah diorang..)

6)member2 aku ramai keluar dari matriks sebab diorang xleh bawak subjek kat sini..(tension seyh tgok org keluar ni..rasa macam nak keluar jugak je Sad smile)
So nasihat aku kepada budak2 yang nak masuk matriks janganlah ambil Modul 1 atau dalam bahasa mudah dia x payah la masuk matriks ni kalau korang x cukup kental untuk mendepani cabaran Smile with tongue out

No comments:

Post a Comment